Professionele en persoonlijke begeleiding voor ZZP en MKB!

De zakelijke diensten

De basis van mijn dienstverlening is een standaardpakket aan administratieve- en fiscale diensten. Dit standaardpakket wordt vervolgens in overleg met u afgestemd op uw wensen zodat maatwerk geboden kan worden. Vervolgens spreken wij met elkaar een vast jaartarief af. Zo weet u dus precies en vooraf wat de kosten voor het hele jaar zullen zijn. Vervolgens wordt dit jaartarief pro rata in maandelijkse termijnen gedeclareerd zodat de kosten gelijkmatig over het jaar worden verdeeld. Dit pakket noem ik het boekjaarabonnement.

Boekjaarabonnement

example graphic

In ons boekjaarabonnement zit standaard inbegrepen:

  • Coderen van de boekstukken.
  • Boeken en verwerken van de boekstukken.
  • Opmaken van de aangifte omzetbelasting (4 of 12 maal per jaar).
  • Een rapportage per kwartaal, bestaande uit een voorlopige balans en resultatenrekening.
  • Het aanleggen van een meer jaren dossier, voorbereid op fiscale controles.
  • Een uitgebreide jaarrapportage inclusief jaarrekening en analyses.
  • Een uitgebreid fiscaal rapport inkomstenbelasting en/of vennootschapsbelasting.
  • Vier uren bespreektijd per jaar.

Zelf uw zaken bijhouden is ook mogelijk

De gehele financiële administratie, van “schoenendoos” tot uitgebreide jaarrekening kan door mijn kantoor verzorgt worden. Periodiek wordt uw administratie aangeleverd en ik doe de rest. Een kostenbesparend alternatief is dat u zelf de boekhouding digitaal aanlevert. Hierbij kan ik het administratiepakket van SnelStart warm aanbevelen. Dit zeer gebruiksvriendelijke en betaalbare pakket biedt de mogelijkheid om uw administratie eenvoudig, snel en zo vaak als u wilt te laten controleren. Samenwerking is hierbij het steekwoord. U voert de administratie zelf in, ik verzorg voor u de jaarlijkse afsluiting, de controle van en op uw administratie, de afschrijvingen, de BTW aansluiting, controleer de boekingen, maak indien nodigde correctieboekingen. Ook hebt u geen omkijken naar de fiscale aangifte zoals aangifte BTW of inkomstenbelasting (winst). Het digitaal aanleveren kan zelfs vanaf uw mobiel of tablet met de  Snelstart App. Ik informeer u graag over alle mogelijkheden.

Loonadministratie

Uiteraard kunt u bij mijn kantoor terecht voor uw loonadministratie, al dan niet gekoppeld aan uw financiële administratie. Vraag eens naar de mogelijkheden!

Wat houdt de loonadministratie in?

  • U ontvangt maandelijks de loonstroken per e-mail welke u op uw eigen briefpapier kunt afdrukken.
  • U ontvangt per e-mail een netto betaallijst.
  • U ontvangt per e-mail een samenvatting van de aangifte loonheffing.
  • Wij verzorgen het digitaal insturen van de loonaangifte naar de Belastingdienst.

Boekt u uw administratie zelf maar laat u de loonadministratie liever aan mij over, dan verstrek ik u een overzichtelijke uitdraai van de te boeken journaalposten per periode. U hoeft deze slechts over te nemen in uw boekhouding.

Fiscaal advies

example graphic

Ook fiscaal zorg ik dat u niet voor verrassingen komt te staan. Het spreekt voor zich dat ik u bijsta met raad en daad zodat u niet meer belasting betaald dan strikt noodzakelijk. Voorkomen is altijd beter dan genezen. Alle relevante informatie wordt door mij het hele jaar door, verzameld en samengevoegd in een fiscaal jaardossier. En mocht de fiscus langskomen voor een onderzoek dan bent u hierop goed voorbereid. U hoeft dan geen extra inspanning te leveren zoals het zoeken van stukken of verzamelen van gegevens van voorafgaande jaren. Dit biedt rust en u betaalt hiervoor geen extra kosten. Ontstaat er desondanks toch een geschil met de fiscus dan help ik u met bezwaar -of beroepsprocedures.

Daarnaast vindt u op de site onder de tab NIEUWS regelgeving waar u mogelijk uw voordeel mee kunt doen. Via dit gedeelte van de site hebt u tevens toegang tot een rijke database gevuld met enorm veel informatie. Probeert u het eens en geef u eigen zoekwoord in om de resultaten te testen? Zo is mijn site uw fiscale vraagbaak geworden.

Het volledige dienstenpakket:

  • Wegwerken achterstand administratie.
  • Verzorgen van uw administratie.
  • Controleren van uw administratie als u zelf boekt.
  • Opstellen kwartaalrapportage.
  • Berekenen en inzenden btw-aangifte.
  • Opstellen uitgebreide Jaarrapportage inclusief analyses en kengetallen.
  • Opstellen publicatiestukken tbv Kamer van Koophandel.
  • Verzorgen van uw loonadministratie, inclusief berekenen en inzenden loonheffing.
  • Verzorgen aangifte inkomstenbelasting/vennootschapsbelasting.
  • Startersbegeleiding.
  • Keuzebepaling rechtsvorm.
  • Oprichtend BV of omzetten eenmanszaak/v.o.f. naar BV.
  • Diverse overige werkzaamheden en fiscale adviezen.

Goede klantenservice

Of u nu kiest voor een vast boekjaartarief of declaratie op uur basis, u mag van mij verwachten dat de “meter” niet direct gaat lopen als u een vraag stelt, een telefoontje met mij pleegt of een e-mail stuurt. Ik vind enige mate van kosteloze begeleiding en/of advisering van mijn relaties vanzelfsprekend!

Meer weten ? Bel of Mail mij


Dirk Jan Radsma
Telefoonnummer: 010 458 87 55
Mobiel:  06 41 43 44 94

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.